قوانین ومقررات سفارشات کالا/خدمات در کارانفرم:

  1. شرایط و قوانین استفاده از خدمات کارانفرم:

    ورود کاربران به وب‏‌سایت کارانفرم هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و سایر خدمات ارائه شده توسط کارانفرم به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات و سشرایط سفارش است.
  2. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.
  3. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های کارانفرم منطبق با ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.
  4. در صورتی که در قوانین مندرج و رویه‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.
  1. تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش اقدام کند.
همچنین از آنجا که کارانفرم یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

  1. تعریف فروشنده

مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده کارانفرم است.
فاکتور کالاهایی که در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

 

  1. ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.کارانفرم به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
  • نحوه سفارش:

 مشتری از طریق نام کاربری وارد وبسایت شده و پس از بررسی جداول سایز مربوط به هر مدل از کالا اقدام به سفارش می‌کند.

با توجه به اینکه مدل کسب و کار بصورت آنلاین می‌باشد ساده ترین روش اندازه گیری برای سفارش را در اختیار مشتری گذاشته شده است تا دچار اشتباه در اندازه گیری نشود.(لینک جداول سایز)

پس از دانستن سایز پوشاک مورد نیاز اقدام به سفارش در پنل خود کنید.

با توجه به اینکه مدل کسب و کار ما سفارشی سازی پوشاک و کالا (با توجه به درخواست مشتری) لطفا در انتخاب و سفارش خود دقت لازم را به کار برید.

 

  • کلیه سفارشات ثبت شده در سایت کارانفرم به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. کارانفرم همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کارانفرم به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کارانفرم محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری در زمان ۲۴ ساعت اولیه سفارش، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

  • کارانفرم مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشات ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای کارانفرم محفوظ است.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت کارانفرم ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای کارانفرم محفوظ است. کارانفرم در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت کارانفرم می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، کارانفرم جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند ، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • نحوه پرداخت: مبلغ فاکتور بصورت پرداخت اینترنتی تسویه شود.
  • لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
  • برگشت کالا:

در صورتی که پوشاک دچار پارگی باشد کارانفرم متعهد به برطرف کردن ایراد و جلب رضایت مشتری محترم است.

در صورتی که چاپ روی لباس بخوبی پرس نشده باشد کارانفرم متعهد به رفع ایراد و جلب رضایت مشتری است.

  • زمان تولید و ارسال:

با توجه به اینکه پوشاک/کالای انتخابی مشتری وارد نوبت تولید و دوخت و راجرا می‌شود لذا زمان ارسال ۷ تا ۱۴ روز کاری زمان نیاز است. در صورتی که به عللی از قبیل: نبود پارچه در بازار و … کارانفرم با مشتری تماس خواهد گرفت و در صورتی که مشتری امکان انتظار نداشته باشد مبلغ پرداختی به حساب پرداخت کننده مبلغ کالا/خدمات برگشت داده خواهد شد.

 

  • ارسال فایل:

مشتری گرامی طبق نمونه و روش گفته شده نسبت به آپلود لوگو اقدام کند. لینک 

  • سفارشات ویژه:

در بعضی مواقع سفارشات ویژه ای مشتریان خواهند داشت، بعنوان مثال: گلدوزی یا چاپ در قسمتهای مختلف لباس(غیر معمول در سفارش وبسایت)، یا تولید با رنگ دلخواه، آستین بلند و … در این مواقع بعد از توافق تلفنی مشتری و نماینده کارانفرم، مبلغ کل بصورت آنلاین و از روشی که به مشتری توضیح داده می‌شود پرداخت شود.

 

  1. خسارت در هنگام حمل و نقل

 

کارانفرم همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید/ اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه/پیام رسانها) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کارانفرم تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.